top of page

About PCMike

Pentru mulți dintre voi, numele PCMike sau Punta Cana Mike este ca și cum ai avea un prieten pe insulă. În ultimul deceniu, am asistat mii de călători în această țară, prin intermediul site-urilor web populare precum TRIP ADVISOR și alte site-uri bazate pe destinații.

Munca mea ca reprezentant al destinației mi-a oferit ocazia să aflu despre această frumoasă țară și tot ce are de oferit. În cele din urmă, experiența mea ca reprezentant, a condus la poziții în unele dintre stațiunile de top din țară.

Un aventurier la inimă, locul meu nu era să fiu într-un birou, ci acolo unde toate simțurile mele devin una cu mediul natural! M-am simțit întotdeauna cel mai bine atunci când însoțeam prieteni în călătorii la pietre prețioase locale ... rareori văzut de turiștii de zi cu zi.

Răspunsul la aceste călătorii a fost extrem de pozitiv și am fost încurajat să merg mai departe cu dorința mea de a oferi această oportunitate tuturor, astfel nașterea aventurii dominicane Punta Cana Mike!

Deci ... cum a ajuns un tip din Belleville Ontario în țara balansării palmelor și șoldurilor?

Cu câțiva ani în urmă .... 2002 pentru a fi exact, mă bucuram de un timp de calitate alături de un bun prieten și barman extraordinar "Reibel", la un bar de pe plajă în Guardalavaca Cuba. În timp ce romul mi-a acoperit creierul, procesul visului a început și îmi amintesc că am spus în glumă în timp ce priveam peste apele turcoaz: „Rei ... într-o zi, barca mea va fi acolo”. La asta, el a răspuns în timp ce dădea o sticlă de Havana Club 7 ani peste gheața rămasă în paharul meu, „prietene, tot bei asta și toate visele tale se împlinesc”.

Da, într-adevăr, m-am gândit.

Au trecut lunile în timp ce în jurul meu se întindeau străzile reci, albe și cenușii, din zăpada Belleville. Visul începuse să prindă rădăcini.

Am început să pun idei pe hârtie și hârtie oamenilor. Mi s-a amintit rapid de toate motivele pentru care nu puteam să iau o barcă cu pânze de 25 de picioare până la Cuba, singură.

În școală, mulți dintre profesorii elementari scriau pe buletinul meu, „Mike are o abilitate puternică de a nu asculta”. Acest lucru, în cele din urmă, a fost probabil un lucru bun, la fel cum aș fi fost unul dintre cei care m-am bazat pe totul pe ascultarea celorlalți, aș fi răpit zăpada de pe mașini și am visat la următoarea vacanță.

Navigarea solo către Cuba a fost o întreprindere majoră, mai ales într-o barcă mică de 25 de metri. A fost stabilită o dată de plecare, schimbată, setată, modificată și, în cele din urmă, după 6 luni de planificare a zilei ... majoritatea implicau o băutură de rom sau o bere ... pe 23 octombrie la 13:30 la rece. și după-amiază însorită, Viento a fost împins ușor de pe doc și cu un trabuc în mână, Jimmy Buffet pe CD și fără vânt de care să vorbesc, am ieșit încet din port, până la claxoanele câtorva claxoane din clubul de iahturi dincolo.

M-am gândit la mine dacă nu fac decât să reușesc într-o zi și mi-am atins visul.

Două luni mai târziu, m-am trezit ca orice altă dimineață din ultimele 60 de dimineți, am tras ancora și am croazit la viteza mea de 4 noduri, prin calea navigabilă inter-costieră din Fort Lauderdale, cadoul meu personal de Crăciun!

Era timpul să ne odihnim, mai ales că nu mă mai temeam să mă trezesc dimineața pe punțile înghețate! Buttonwood Sound de pe malul vestic al Key Largo a devenit casa mea pentru următoarele 5 luni. Am coborât la 6,60 dolari. A fost destul de greu să ia în considerare cumpărarea de o masă cu, dar o bere sau două au fost în cadrul bugetului !.

Un lucru despre Chei ... așa cum au fost ... nu așa cum au devenit ... este că cei care au nevoie ... au avut grijă de cei care au nevoie. Luând 6,60 USD la un bar local, mi-am găsit ocazia să-mi completez inventarul de monede epuizat. Ritualul zilnic de administrare a proprietății a fost o schimbare binevenită de la dronare de-a lungul timpului, atât de încet, de luni de zile!

A venit iunie și, dacă voiam să-mi finalizez călătoria, cel mai greu picior aștepta în fața mea ... 370 de mile de navigație în linie dreaptă, ceea ce ajunge să fie de 900 de mile atunci când țineți cont de toate virajele necesare pentru a naviga în vânt! A durat 17 zile, dintre care majoritatea au implicat mări de 10 picioare și o plimbare accidentată. Eram obosit, plictisit, supărat, frustrat și uzat, dar nu mă îndoiam niciodată de mine, cu mai puțin de 100 de mile de parcurs.

Așa cum ar fi cazul, cu cât mă apropiam mai mult, cu atât condițiile erau mai rele. Mările bătute constant mă consumă de entuziasm. Am fost foarte tentat să mă întorc și să fac plimbarea relativ ușoară în vânt și înapoi la chei. Poate aveau dreptate, nu puteam să fac ceea ce mi-am propus.

Chitara mea a fost singurul meu prieten. Mi-a dat șansa să vorbesc cu mine prin versuri și gânduri. În această zi, cu vânturile care băteau mările și sarea acoperind totul, am venit cu inspirația mea pentru a mă trece prin ultimul secol de mile marine.

„Visează-ți dorințele ... apoi îți dorești visele ... lucrurile pe care le vrei cel mai mult .... sunt mai aproape decât par”.

Cu un creion de ceară, destul de uzat , am mâzgălit acel gând pe o bucată de hârtie spălată cu sare și am lipit-o de cabină. A devenit inspirația mea ... dorința mea de a finaliza ceea ce am început.

Milele au bifat și acum vedeam repere familiare pe țărm, plaje pe care le-am descoperit în mijlocul nicăieri și, în cele din urmă, farul de la gura canalului care ducea în punctul meu de sosire, Puerto de Vita ... Portul Vieții .

Așa cum ar fi norocul, am ajuns până la gura canalului în timp ce întunericul cădea, lăsându-mă la câțiva kilometri de obiectivul meu și forțat să ancorez în mări confuze, până la ziuă. A venit dimineața. Vântul care m-a lovit aproape 3 săptămâni a decis să dispară! O barcă cu pânze fără vânt este una dintre cele mai frustrante situații cu care te poți confrunta! Intrând în curentul de maree și mișcarea țărmului a generat briza, m-am îndreptat încet în golf, cu docurile acum la vedere și entuziasmul meu la un vârf nevăzut de luni de zile ... adică până când vântul a murit a ieșit complet și fluxul de maree s-a redus la nimic ... la doar 50 de metri de doc. Oferta de asistență a fost strigată și a fost refuzată politicos, deoarece am vrut să finalizez această călătorie care schimbă viața pe măsură ce am început-o ... sub pânză.

Momentul a sosit în cele din urmă, aruncând ușor bolul către petrecerea în așteptare a oficialilor portului și inspectorilor vamali. Barele de protecție din cauciuc alb scârțâiau în timp ce Viento intra ușor în contact cu docul. Am așteptat o clipă, gândindu-mă la ceea ce făcusem, la ceea ce depășisem, la ceea ce sacrificasem și la ceea ce realizasem de fapt.

M-am gândit la acei câțiva prieteni buni care credeau în mine. M-am gândit la mulți care credeau că sunt nebun. M-am gândit la puținele suflete bune pe care le-am întâlnit pe parcurs, care îmi împărtășeau simțul aventurii.

Sub punte și cu mare grijă se afla o sticlă de Havana Club pe care Rei mi-o dăduse cu un an sau ceva mai devreme, care era acolo „pentru a-mi ajuta visul să devină realitate”. Cu sticla în mână, m-am gândit de două ori înainte de a lua un bine meritat melc. Mergând spre arcul lui Viento, am răsturnat sticla în jos, permițând să curgă un șuvoi de chihlimbar lipicios spre-a lungul punții sale sărate și am spus: „Mulțumesc, prietene ... m-ai adus aici”.

Ei bine, iată-l ... cel puțin partea romantică!

Am petrecut câteva luni în Cuba, bucurându-mă de cultura și prietenia care au fost motivul pentru care am început această călătorie. Dar, după cum se spune, toate lucrurile bune ajung la sfârșit și a venit timpul să ne dăm seama, ce urmează?

De ce să nu devii reprezentant al turneului ??? Acesta a fost începutul vieții mele în Republica Dominicană, un loc în care până atunci nu am pășit niciodată! După o navă înapoi către Florida Keys și o călătorie înapoi la Belleville pentru câteva zile, am avut o înălțime verticală de 36.000 de picioare, privind lumea în care am navigat cu doar câteva luni înainte, în drum spre Puerto Plata.

Aici a continuat simțul meu de aventură. Ca reprezentant, m-am trezit bucurându-mă de compania unui număr mare de oaspeți și, în cele din urmă, răspunzând la întrebări înainte de sosirea lor, prin internet. Cineva a inventat numele „Sunquest Mike” și de aceea am devenit cunoscut pentru anul în care am călătorit între Puerto Plata și Punta Cana.

O stațiune recent deschisă, Majestic a fost următoarea oprire pe parcurs și, bineînțeles , numele meu acum cunoscut, a devenit „Majestic Mike” ... apoi „Sunscape Mike” pe măsură ce oportunitățile s-au schimbat.

Istoricul meu nu a fost prea bun cu stațiunile, parcă mi-am dat drumul oriunde m-am dus, astfel am crezut că este înțelept să mă numesc doar „Punta Cana Mike”, curățându-mă de orice afiliere directă și putând ajuta toată piața.

În 2008, o altă stațiune nouă, NH Real Arena mi-a oferit oportunitatea de a-mi dezvolta în continuare reputația de serviciu pe piața turistică.

De când am ajuns la tropice, viața mea a mers mai departe, după ce mi-am întâlnit soția și, ca urmare, am două fiice frumoase, iubitoare de distracție, care să mă țină ocupat în vremurile de liniște!

La fel ca navigația, de multe ori m-am gândit să-mi încep propria companie ... ceva care era în controlul meu. Și în cele din urmă ... începutul ... și continuarea saga a ...